četvrtak, 10. studenoga 2011.

Essence nail polish remover recenzija

Essence nail polish remover / Essence skidač laka za nokte
Recenzija
Kupljeno u: Kozmo
Cijena: oko 11 kn
Specifičnosti: bez acetona + na njemu piše da je za učvršćvanje noktiju - NOT
Miris: piše ima miris jagode i vanilije, ali meni smrdi skoro pa isto kao i svaki skidač laka za nokte koji sam dosad koristila, a to je užasno jako i uvlači se u nosnice
Ocjena djelovanja: -3/5

Skine lak relativno brzo i čak nema toliko onih žućkastih mrlja na noktima poslije, koje sam imala nakon nekih drugih skidača, ali ovaj skidač laka očito previše isušuje nokte i uzrokuje ljuskanje noktiju!

Meni se prije nikad nisu toliko stvarali oštećeni vrhovi noktiju i ljuskice dok nisam počela koristiti ovo. Tako da, ne bih ga preporučila!

1 komentar:

  1. skeptična, kakva jesam, ja bih i pretpostavila da ta jagoda+vanilija+neaceton jako smrdi, hvala što ne moram isprobavati :)

    OdgovoriIzbriši